Alla är lite galna någonstans där inne...frågan är bara hur långt inne det är...

Illustionisten var såklart skitbra (vilket jag redan visste) :D Rekomenderas starkt!


♥♥♥♥/5

Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt.

Läsare (dem få jag faktiskt har): "OMG! Yasmin går och lägger sig i en rimlig tid!!"

Yasmin *nickar belåtet och spelar stolt* : "Det är klart, jag ska ju träffa bolala och tekoppen imorrn, måste ju gå upp i en bra tid också!" 

Ja, det var ett lite "roligare" sätt att beskriva min anledning till denna sovtid som vid första anblicken kan tyckas spontan, men egentligen är välplanerad.
Haha, jag skojja bara, jag pratar inte så på riktigt om jag inte vill låta som en snobb eller så ;-)
Oroa er inte; jag är inte helt galen bara lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0