4/2-10

hejhej :))

idag har jag inte mått så bra så jag gick hem efter lunch och knarka halstabletter och tog ipren så nu mår jag mycket bättre!
Längtar till imorgon...haha speciellt en lektion :P
Nej men efter skolan ska jag och sis träffa tilde♥ och fika :D men innan dess så ska hon komma till balder/nanna eftersom att hon känner ganska många som går på vår skola.
När jag kom hem så gjorde jag tekniken (äntligen), hämtade ved (liite osmart med tanke på hur jag mår) och tog ut Quattro....tro mig jag hade inget val. Hundplikterna ändras inte bara för att ens mående gör det.


                      nu måste jag gå och städa och plugga panska och matte :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0