23/2-09

Har vart på stan med pappa och eme hela dagen! Jag är faktiskt trött...?
Vi började iaf med att äta lunch på stan, vilket blev en satsig resturang som jag inte kommer ihåg namnet på. Tror faktiskt att det var biztro eller nåt...låg nära texas long horn. God mat var det iaf ;-)
Sen drog vi till centralbadet där vi badade och bastade :) Väldigt mysigt och varmt.

Efter det så skulle vi hämta bilen från verkstan och det gjorde vi och efter det så skulle pappa köpa startkablar till bilen så vi åkte till JULA där dem hade värsta rean så pappa blev såklart kvar där en stund. Vi köpte två filmer där också; Syskonen Boudilairs (stavning?) olycksaliga liv och Illustionisten. Jag har sett båda och båda är sjukt bra.

Btw, idag upplevde jag något jag aldrig trodde att jag skulle få göra! Jag fick se pappa åka buss! Tro mig, det är inget man ser varje dag. Jag tog kort såklart, eftersom att det är något värt att minnas :P
Nu lägger jag upp bilerna..orkar ärligt talat inte skriva mer...ska kolla på Illustionisten snart :)




D R A M A på resurangen! Nejdå, orseriös bild ;-)



Ja, det var nog så här det såg ut egentligen.



pappii, eme och jag med mina mysbyxor i bussen. Jag svär att tjejen på resturangen tittade snett på mig pga min outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0