2/2-10

hejhej :))

idag är det tisdag...för er som inte redan visste det XD
i skolan har det inte hänt så mycket...
Efter skolan så följde jag med alice till kicks då hon skulle köpa hårsprej och vi tog båda en tyst minut för att förundras över mascaran från isadora som har sån där "motor" och typ vibrerar haha. Vi bestämde båda att det är en sån vi ska köpa nästa gång!
Ja...tjejer, vi är väl bara lite sådär haaha. killar: deal with it, cuz u got no other choice.

Iaf, sen kom jag hem och då åt jag lite frukt och skulle precis ta ut Quattro när pappa ringer:
"YASMIN STOOOOP!! JAG TAR UT QUATTRO IDAG!"
"Tack Pappa, kul att höra, jag ska plugga hela kvällen."

Neaj....riktigt så gick det inte till. Hmm...nej mera åt det här håller kanske:
"Hej yasmin vad gör du?"
"Ska precis ta ut Quattro."
"Aha...men jag kanske ska ta ut honom idag och åka skidor."
"Okej..."
"...Eller  jag vet inte, jag kanske gör det."
"Pappa du måste bestämma dig nu, för jag har mycket att göra och kommer inte hinna ta ut Quattro annars."
"Aaa...ok...nej men jag tar honom, vi ses sen."
"Tack, vi ses, hejdå."

Ganska normalt och tråkigt samtal kanske? Ja, men detta är ju en blogg som delvis handlar om min vardag :P
Iaf, efter det satte jag påmig mysbyxor och skulle precis börja plugga när pappa kommer hem och upplyser mig om att ha köpt skidfodral och lite sånt där ;) Jag ska ju till romme med klassen imorrn (LÄNGTAR :D) och till säfsen med familjen och några kompisar på sportlovet :)
Sen kommer mamma och säger att hon ska handla och då följer jag och eme med eftersom vi såklart måste ha lite godis och dricka imorrn ;) och lite bullar...hahha. Det gäller att tjocka sig när man har chansen :P

Nej nu räcker det! NU ska jag hitta på något. Annat. Det vill säga efter att jag har publicerat det här inlägget XD

                 

med min favoritgodis ;) puschpralin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0