21/2-10

Hejhej :))

Har inte kunnat uppdatera förrän nu, eftersom att jag har vart och spelat piano :) Min pianolärare är så sjukt rolig, han är faktiskt mer som än kompis :P Iaf så vill han att jag sak sjunga och spela piano och han ska sjunga och spela gitarr framför en massa människor på en Iransk nyårsfest. Där det kommer vara typ minst 60 pers eller nåt. Nej tack, säger jag. Inte min grej att uppträda solo riktigt...en sak att sjunga solo med en hel kör bakom sig.

Imorgon så har pappa tagit ledigt så det blir väl att hitta på nåt kul och samma sak gäller på tisdag och på onsdag ska jag träffa bolala och tekoppen, det ska bli riktigt kul :D
Idag ska jag mest ta det lugnt tror jag ;)


Förresten ska kanske starta en ny kategori :




Ja..ni fattar. Vad tycker ni? Bra eller dålig idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0