17/2-10

Ok...igår fick jag veta att vi på tekniken har fått en "rolig" upg. Som ska lämnas in i övermorgon. Åh....jag blir så arg! Jag har stressat ihjäl mig till matten (som kanske inte kommer gå såå bra, men hoppas på VG iaf), och hade räknat med att ha hela torsdan till att bara plugga spanska. Nu måste jag lägga ner tid på tekniken också :((( Har redam skrivit lite, men jag hinner inte så mkt mer idag iaf :/

Lite roligare saker är att jag på fredag ska på fest :)) Ska bli kul att få träffa P igen <33 Har inte träffat henne sen innan...dubai? Oj...nästan två månader då.
   Sen i helgen eller nån gång under sportlovet (innan torsdag då jag ska åka till säfsen och åka skidor :D:D) så ska jag träffa bolala pch tekoppen :D Väldigt mysigt. Vi ska väl mest göra tjejgrejer..haha typ måla naglarna (lite svårt för mig och mina obefintliga naglar), snacka skit och se på film...och antagligen flumma bort hela kvällen också ;-)

Och btw CJ/ "Michelle" (edit): det gör inget om du spammar min blogg därför att 1. jag får högre besöksstatistik och 2. då visar du bara att du bryr dig om min blogg och då blir jag ju nästan smickrad ;) Söt du är :)

I vilket fall som helst måste jag plugga spanska nu...jag vet, det ända jag gör är typ att plugga men så är det när man går i nian...tyvärr :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0