13/2-10

...vet inte riktigt varför men känner mig väldigt depp just nu :/ det är som om jag var superglad för bara nåra sekunder sen (snacka me ryan♥) och nu är jag bara helt nere. Alltså på riktigt. Och jag vet inte ens varför ;o Det finns väl några tänkbara anledningar, men jag orkar inte bry mig...dessto mer jag tänker på det dessto värre blir det :( Jag vill bara att nian ska ta slut. Är så trött på alla, på hela skolan och jag vill bara bort från den och alla som går där. Åhhh...jag blir så irriterad!! Jag vill vara glad ... jag vill le för mig själv och tänka positiva tankar och längta till skolan och vela träffa alla, men istället är det tvärtom...

I höstas var verkligen allt jättebra :) Jag hade det så bra, jag gick verkligen på moln...visst, det var lite jobbigt ibland men i det stora hela så visste jag och kände saker som gjorde mig lycklig. Och jag var säker på att våren skulle bli minst lika bra, om inte bättre. Fan vad fel man kan ha.

Kommentarer
Postat av: alice <3<3

Min lilla söta älskling :) Jag vill göra vårterminen ännu bättre ! <3<3<3

2010-02-18 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0