Mintgrönt fik

Ännu en dag har nästan tagit slut. En dag närmare jul och jullov.
Idag skrevs nationella del1 i matte. Jag försöker att inte tänker på det förrän det är dags för del 2. Det går sådär med den planen.
Inatt drömde jag att jag ägde ett litet café som gick i mintgröna färger och var mysigt inrett med stora mysiga soffor. Jag drömde att jag stod i en mintgrön klädnad och serverade fika till några personer och just då kändes allt så ljust så underbart.
När jag vaknade insåg jag att det där är inget jag skulle ha varit lycklig av i verkliga livet. Men just då. När jag höll brickan med cupcakes och kaffe kändes allt perfekt.
Men allt är relativt aight?
En dag kanske jag vill ha mitt lilla mintgröna fik i någon stad någonstans.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0