I Am Not A Robot

Om en liten stund ska jag göra en av dem saker jag gillar allra bäst. Sova.
Jag är så trött även om jag inte direkt överansträngt mig idag.
Och tanken på morgondagen är inget som gör mig glad direkt.
Något annat som inte gör mig glad är anonyma kommentarer. Jag har slutat med att tjata om att man ska säga vem man är osv.
Men dem där kommentarerna stör. Dem irriterar. Dem är som små röster i huvudet som inte vill försvinna. Som en dålig låt man fått på hjärnan.
Så jag tänker ta till med den gyllene regeln: behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Hur skulle du känna om jag kommenterade anonymt på din blogg/hemsida hela tiden. Oavsett vad jag skulle skriva.
Klart man inte skulle tänka på det om det var något trevligt.
Men annars då?
Om det inte var det?
Har man inte ens rätten att veta vem det är som kritiserar en?
Som sagt. Dem där kommentarerna.
Dem känns.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag känner inte dig, råkade bara komma in på din blogg, och jag tycker faktiskt att den är bra, så fortsätt så. Ville bara säga att jag verkligen inte kan låta bli att störa mig på att du sätter dem och de fel, så du kanske skulle träna lite mer på det innan du gör nåt "professionellt".

2010-12-19 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0