Hopplös tjej

Orkar inte. Nationella i matte gick åt helvete, jag har fysikprov på måndag och världens vetenskapsredovisning. På det så oroar jag mig ständigt för mina betyg. Som nu. Hur ska jag klara matte D om jag tycker att matte A är svårt?
Jag vill inte tänka på det. Jag gör allt för att inte tänka på det, men till vilken nytta?
Tankarna kommer endå.
Jag gillar egentligen inte att ha emoattityd på bloggen men jag är verkligen inte på humör att skriva om så små saker som att det är Vampire Diaries imorgon eller att det snart är jul.
För det gör mig inte gladare, dem där tankarna. Och jag får inte självförtroendet tillbaka.
Det enda jag kan tänka är att jag får knappt tre veckors paus från helvetet vi kallar gymnasium.
Stress, press, prov och läxor, det är barnmat för oss....jo visst. För det är så himla enkelt och lugnt nu.
Hej.
Då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0