Godnatt!

Efter att ha kollat på Grey's Anatomy idag för andra gången i hela mitt liv kan jag konstatera att jag inte förstår vad folk gillar med den serien.
Jag tror att Scrubs är den enda sjukhusserien för mig.
Sen bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde titta lite på Nikita vilket var slöseri med tid eftersom att det var det tråkigaste jag någonsin sett.
Så då är det väl bara att längta till Vampire Diaries imorgon som jag nästan slaviskt följer.
Visst låter jag som en tv junkie? Fast det är jag inte. Eller jo. Ibland. Fast ne. Inte egentligen.
Nu blir jag bara förvirrad av mig själv. Så jag gör som jag brukar göra med saker jag inte förstår.
Jag sover på saken.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0