Beslutsångest

Godkväll!

Uppvisningen på Grand var ytterst trevlig. Bra musik med bra människor kan väl inte bli annat än..bra? Haha.
Till julaftonen hittades två klänningar som jag nu måste välja på. Inte det lättaste, men jag tror att jag bestämt mig för en av dem nu. Kommer antagligen irra runt på stan minst en gång till för att försäkra mig om att jag inte missat något.
En av klänningarna. Den andra hittade jag inte på H&M's hemsida. Den ser väldigt enkelt ut, men den är vacker på. Hittade dock inget rött, vilket skulle ha varit mer passande.
Men den klänning jag tror att jag ska ta är inte denna ;)
Godnatt ♥
P.S. Till dig som undrade var jag köpt min kofta.
1. Det är en tjocktröja
2. Den är ärvd av min kära fader som inte ville ha den och då tog jag tillfället i akt att lägga beslag på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0