Wrong way

Vet ni att jag är så himla lycklig just nu. Jag vet inte exakt varför.
Jag bara har en bubblig känsla i hela kroppen haha.
Nu låter det som att jag är kär.
Men är jag inte kär i någon. Det var ett bra tag sen jag var det. Men inte mig emot. Kärlek är bara komplicerat. Som ett olösbart mattetal eller en moralfråga som egentligen inte har något svar.
Men det är väl som det ska vara antar jag.


Jag avskyr när folk säger "Tiden går fort när man har roligt"
Så jäkla deprimerande.
Liksom jaha?
Tack för att du förstörde det roliga med att säga så.

Snart börjar gymnasielivet. Vilket ska bli ganska skönt.
Är lite trött på att inte ha något att jobba för eller vad man nu ska säga. Jag har inga måsten och jag är en sån person som mår bäst när jag har lite struktur och vet vad som ska hända härnest.

Igår hade jag världens colasug. Och det fanns ingen cola hemma. Fattar ni hur frusterande det var?
Jag funderade till och med på att cykla ner till Ica och get some.
Men sen kom jag på att jag måste springa på personer som jag helst inte vill träffa.
Eller stå ut med tioåringar som kan fler svärord än jag.
Where is the world going?
The opposite way of where it should be going.


London förra året. Take me back, please.


 


Kommentarer
Postat av: panthea

jag menar den där med himmel som bakgrund!

2010-08-12 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0