Yasmin spårar som vanligt

Hej alla fina ♥ och fula. No offence men det finns fula människor också. Jag personligen köper inte det där skönheten kommer från insidan snacket. Visst, man blir vackrare om man har en fin personlighet. Men man blir inte supermodell för att man är snäll.

Okej jag spårade lite, men det är ju jag. Vad förväntar ni er?

Ikväll kommer Tilde hit. Det blir filmkväll tror jag och en massa prat. Nu tänker antagligen ni:

Hur jäkla självisk får man vara? Du är ju förskyld kvinna, varför bjuder du dit en av dina bästa vänner!

Jo det ska jag tala om för er:

Jag är självisk.

Förresten så låter jag bara som en kråka, resten av kroppen är det inget fel på (eh säger vi). Och så har jag pms. Och är supertrött. Men det är lugnt. Det klarar vi.

Vet ni jag älskar min blogg supermycket. Som mitt eget barn. Haha, nejdå så långt tänker jag inte gå. Jag skulle liksom skrota den om jag var tvungen. Fast det skulle jag nog gjort med mitt eget barn också. Haha. Alltså förlåt för mina smaklösa, boring skämt. Jag orkar inte riktigt anstränga mig.


Puss på RUMPAAAN ♥ (nej jag är inte alls trött)


Är man glad så är man....det är svårt att inte vara glad när man är bäst. Haha. Som sagt: inte alls trött.


P.S. Kameran fick följa med pappa på jaktturen så det blir inga fräsha bilder ikväll. Eventuellt lite mobbade mobil bilder. Men det får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0