Jag vet att jag kan

Har suttit och skrivit en timme. Borde egentligen skriva mer, men tänkte skriva ungefär en timma per dag vilket borde ge ca 4 sidor per dag (idag blev det dock mycket mindre pga att det var en ganska viktig del jag skrev). Om vi då utgår från två sidor (ibland blir det lite mer och ibland mindre, så två är den bästa siffran att utgå ifrån) per dag så borde jag ha averkat 365 sidor efter ett halvår. Vid det laget borde jag ha blivit klar med min bok så om ett halvår lite drygt (vissa dagar hinner man ju inte) så ska jag skicka in den till Bonniers. Yes, I'm serious. Jag ska fan bli nåt inom författarvärlden och än har jag inte gett upp.
Jag förväntar mig egentligen inte att boken blir publicerad. Blir den inte det så ska jag göra en renskrivning och göra ändringar och skicka in den igen. Blir den dissad igen skriver jag något annat. Funkar inte det, skriver jag något mer. Jag tänker som sagt fortsätta tills jag lyckas.
Jag vill inte låta egocentrisk men jag vet att jag har vad som krävs och att jag har skrivandets gåva (shit gammaldags det lät). Inte för att det märks i mitt bloggande, men det är ett helt annat sätt att skriva på och jag anstränger mig inte på samma sätt.

I mitten av Mars ungefär (som längst) ska jag vara klar och då ska ni få en lite sneekpeek på 1 sida kanske.

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: panthea

den andra headern vad mkt finare :p<3

2010-08-12 @ 13:07:50
URL: http://sweetandjuicy.blogg.se/
Postat av: panthea

sv; nej det gör jag inte. Jag tyckte att den andra var finare. Den här har suddigare bilder och sitter längre nej och bakgrunden e inte så fin!

2010-08-12 @ 13:48:00
Postat av: anna

gud vad kul att du skriver. jag har också börjat på så många böcker men aldrig avslutat en. synd att du hatar klassen,när alla byter finns det till slut typ ingen man gillar kvar och då vill ju jag också byta! jag tycker egentligen inte heller om klassen men ska försöka ett tag ivarjefall

2010-08-21 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0