Jag vet att du inte är arg, men jag är arg åt dig

TJABBA TJENA HALLOO VI SÄGER SÅ...

Haha.
Jag fick ryck.
Satt nyss och sjönd den ashögt för att jag kom på hur mycket jag hatade den när jag var liten.
Bara så att ni vet liksom.

Imorgon börjar jag gymnasiet på nytt. Lundellska - Naturmedia. Så rätt. Tror jag. Egentligen ville jag gå Lundellska från börjar, men mina föräldrar talked me out of it så att säga, eftersom att Rosendal tydligen var en bättre skola.
Bullshit.
Rosendal sög.
Och tre fjärde delar av min klass sög.
Den sista lilla fjärdedelen var nice. Men det var förliten del av nice och för mycket dåligt.

Så 10:10 så smäller det. Men nervös är jag inte.
Än.


Måste gå och äta nu. Updatar er senare.

P.S. Det finns en viss person som jag vill ska veta att jag alltid finns där för. Jag är inte säker på om du läser min blogg. Men bara så att du vet så kan du ringa mig när som helst och om du vill att jag ska spöa upp den andra personen så gör jag det med nöje D.S.

Det där sista var lite flum.
Lite Yasmin.


Kommentarer
Postat av: Miss C

sv: ja, visst är de underbara?! ;D

2010-08-23 @ 20:01:22
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0