Èrika, det är ditt fel att jag inte vågar ...!

Salam!

Kvällen igår var väldigt rolig. Träffade på Matilda och Felicia från mattegrejen så det var superkul att träffa dem igen. Vi kollade på Vampyrer Suger och klagade på hur dålig den var så vi bytte till Singstar istället. På väg till bussen var jag tvungen att övervinna mitt trauma och bli skjutsad av Matilda på cykeln. Jag satt mest och skrek: "SAKTA NER MATILDA!! ÅH NEJ DET KOMMER EN TILL CYKEL, DET KOMMER EN TILL CYKEL!!!!"

Haha.
Yasmin Aslani en fegis av allra högsta grad.
Hemturen till Uppsala spenderades med Ester där vi satt helt ensamma på bussen och pratade på om det mesta.


Bilder kommer så fort Matilda eller nån lagt upp dem på facebook!

Puss ♥



Våghalsen herself...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0