Chockad

Hej :)

Skulle hämtat min telefon idag men då var det ju så att dem tydligen var tvungna att ringa försäkringsbolaget för att jag inte skulle behöva betala kontant och låta det gå på försäkringen. Alltså kom jag återigen hem utan mobil. Innan jag kom gick in på Myrornas och hittade en väldigt snygg vit väst för ynka 35 kr. Värt. Sen gick jag in en snabbis på H&M i jakt på baslinnen och hittade ett grått och ett rosa. Hittade också en vit liten mössa. Sen åkte jag hem.
Väl hemma kommer mina föräldrar med ett leende på läpparna och sa att dem hade köpt min födelsedagspresent. Jag ville ju såklart veta vad det var och efter att ha förklarat en lång historia om mobilerbjudanden hit och dit avslöjade dem att de hade köpt en ny mobil till mig och att mamma skulle överta min gamla mobil när den väl kommer hem. Alltså är jag nu ägare av en Samsung galaxy S. Jag är väldigt chockad själv att jag fick denna mobil för det hade jag verkligen inte väntat mig eller bett om. Jag fick ju en ny mobil i julas, men nu fick dem tydligen ett jättebra erbjudande osv.



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0