30/8-10

Ska ta outfit kort senare och kort av nya skorna och jackan ;)
Det kommer bli en massa bilder framöver!

Idag så har jag inte haft några läxor :D Eller jag gjorde historian i skolan med några kompisar och SMART SOM JAG ÄR glömde jag matteboken och anteckninghäftet på busshållplatsen när jag skulle åka hem och när jag kommer på det (dvs så fort bussen börjar åka) så går jag av vid nästa busshållplats och åker tillbaka. MEN när jag kommer dit är boken och anteckningshäftet borta. Och då har jag ändå varit borta i max fem minuter. Så antagligen var det någon vänlig själ som tänker lämna in boken till Skrapan. Hoppas jag.

Pusspuss nu ska jag baka kladdkaka tror jag ♥



Härlig bild från Italien. Kolla in dem megastora citronena! Jag lovar att dem är äkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0