23/8-2010

Salam.

Sen sist har jag hunnit äta mat. Se på I love you Philip Morris med Jim Carrey i huvudrollen. Äta lite chips.
Ja typ det.

Min pappa har åkt upp till fjällen för att jaga så det är bara mor min och sis hemma. Quattro följde med pappa.
Så det blir en tjejvecka här hemma, vilket känns skönt.

Jag får hela tiden bevisat för mig vilka svin män är. Allihopa. Kvinnor också, men vi kan kontrollera det bättre.
Senast idag fick jag det besvisat för mig.
Men nog om det.

Nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig imorgon och även platta håret, för det orkar jag inte göra imorgon bitti.

Och sen ska jag sova.

Puss på rumpan ♥



Jag kunde inte sluta glo på Ewan McGregor eftersom jag hela tiden såg Moulin Rouge framför mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0