Snälla, bara sluta!

Det är helt sjukt hur trött jag är på dig.
Ja, på dig och din attityd.
Du är inte en bättre människa än jag.
Vi är lika bra, på olika sätt.
Så snälla sluta.
Sluta tro att du äger mig.
Sluta låtsas som om jag tänker göra vad som helst för dig.
Sluta köra med mig.
Det fanns en tid när det gick, när jag var osäker.
Men den tiden är över.
För jag ser rakt igenom din falska mask.
Jag ser vem du är och du är ingen dålig person.
Du är ingen perfekt person.
Du är en normal person.
Sluta tro att du är något annat.


Kommentarer
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:12:31
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0