Silent words



If I wear a mask I can fool the world, but I can not fool my heart.

Passande?
Hm.
Ja.
Ibland.

Vad ser man egentligen när man ser mig?
Ett par stora blåa ögon?
Ett leende?
Fula tänder?

Vad tänker folk på undrar jag ibland? Jag önskar att jag kunde läsa deras tankar, tänker jag.
Sen ändrar jag mig.
Jag vill inte veta.
Vad är poängen med det? Få facit innan man gjort provet.
Fuska.

Nej nu babblar jag på som vanligt. Säger saker. Försöker få folk att lyssna. Men folk ser men läser inte. Folk hör men lyssnar inte. Så därför så kanske jag borde sluta skrika när jag ändå bara sliter ut min röst?
Nej.
Fan heller.
Jag tänker skrika tills jag inte har någon röst kvar.



Train - Words ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0