.

Hej :)

Just nu sitter jag i skolans datasal och "renskriver en sonett" :p
Ja. för er som är totalt pantade innebär det att jag inte renskriver någonting och att jag i prinip är inne på fb och uppdaterar bloggen.

Idag fick jag veta att klänningen jag beställde inte fanns med vit och grönt band i mitten så nu har jag beställt den i vit med turkos band i mitten. Turkos är faktiskt mycket mer yasmin, om man säger så. Hoppas bara att den kommer i tid! Haha, jag kommer nog tjata om det tills den kommer..alltså om den nu kommer i tid. Vilket jag hoppas. Jättemycket.

Vet ni vad? (självklart inte, men ändå) Nu ska jag faktiskt ta och masa (shit det var länge sen jag sa det :o) mig iväg till biologin. Roligt värre right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0