Bos = Puss på farsi

Träningen: klar.
Dusch: klar.
Matten: nästan klar.
Svenskan: nästan klar.
Piano: klar.

Trött: Ja.
Uttråkad: Ja.
Längtan: Ja.
Taggad inför skolan: NEJ.

Äh...nu ska jag sova, jag ska läsa lite i Fahrenheit 451 och klaga på att författaren inte kan kontrollera sitt användande av adjektiv och att han idiotförklarar läsaren och att jag inte tycker om honom och hans böcker.
Ja det ska jag göra. Efter det ska jag lyssna musik och dag/nattdrömma. Älskar att göra det. Att drömma mig bort till något eller speciellt någon. Åh, ljuva sömn vad jag behöver dig nu! Så varför sitter jag här och skriver ett onödigt inlägg. För att det är söndag, som är en onödig dag. Då måste man göra onödiga saker. Fast lite nodväniga också. Äh, det här blev bara konstigt ;s Godnatt fina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0