Ärligt talat vet jag inte om jag vågar

Hej ♥

Imorgon ska jag kanske beställa klänningen nedan till balen ;) Kanske. Grejen är att leveranstiden är 2-6 veckor och balen är om 4 veckor och jag vill inte riskera att det blir några fel med posten så att det tar fem eller sex veckor. Så jag kanske ska låta mamani (farmor på farsi) köpa en klänning i canada (har sett några snygga) och skicka hit, för det känns tryggare om hon skickar den och inte nåt företag...



Älskar klänningen! Sååå underbar! Min drömbalklänning :) Nu fattas ju bara drömprinsen. Haha, nejdå jag bryr mig inte. Har ingen drömprins just nu vilket är skönt.

Men nu vill jag lägga mig och sova. Ska läsa lite i fahrenheit 451 :/

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså jag vet av erfarenhet att det tar mycket längre tid att få någonting om det postas från en privatperson så jag skulle rekomendera att du beställer om du vill ha den så snabbt som möjligt..

2010-04-25 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0