April 24, 2010

Heej :)

Jag är på bra humör just nu, har precis snackat med ryan :D Han är så rolig :p
Jag saknar honom så himla mycket!

Btw svar på tal:

Anonym om Changes come and go, but were do they go?:
dubbelmoral?
dessutom brukar man inte säga på sin blogg att man tröttnat på sina kompisar?
Jag tror att någon har missuppfattat lite här. Har jag sagt att jag tröttnat på kompisarna? Nej. Jag har sagt att jag tröttnat på att vara med samma personer hela tiden och att jag vill vara med lite olika personer och ha förändring. Jag älskar mina vänner, men ibland vill man bara bort från allt. Och vad ska dubbelmoral betyda? Jag säger vad jag känner just då. Jag är ärlig och står för att jag kanske justjust nu vill vara med andra personer. Därför att det har gått 6 år. Plus att jag syftar faktiskt inte på alla mina vänner. Det är därför jag skriver typ "folket" och "klassen" och "de jag umgås med" för jag vill inte peka ut någon. Jag tror att de jag pratar om fattar. Och förresten, varför vågar du inte ange ditt riktiga namn? Det är riktigt fegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0