29/4-2010

Som sagt så kommer michelle hit idag, hon är på väg nu tror jag, men vi får la se när hon droppar in.
Idag har jag köpt en ljusblå tunika på gina för 50 kr (rea) och en vit söt bh om oxkså kostade 50 kr (rea gina). Jag köpte också en ny mascara eftersom att min gamla börjar ta slut och börjar fungera sämre nu (bakterier och skit) samt ett rengöringsmedel (nivea) eftersom att mitt gamla var slut.

Nu har det ju gått åt lite från mitt konto, men som tur är har jag fått ganska mkt mvgn och några vgn den här månaden plus min månadspeng så kmr det att jämna ut sig ganska bra. Ni vet hur det är va? Vissa månader bara råkar det bli så att man handlar mer eftersom att allt plötsligt tar slut :p Nej, men jag ska faktiskt inte köpa något mer den här månaden har jag bestämt, ska spara lite nu. Jag har egentligen inga problem med att spara, det klarar jag alltid finfint och jag är ganska snål mot mig själv så jag köper oftast bara billiga saker eftersom att jag inte tycker om att lösa pengar.

Nu har detta inlägg blivit för långt så nu tänker jag avsluta det.

Puss och hej leverpastej! ♥



Haha okejokej ni ska få en seriös bild också :)

Okej, föör seriös bild, nu får ni en normal bild!



Btw jag har på mig tröjan från gina , fast den ser lite mer vitaktig ut, men den är ljusblå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0