TADA!

Jag har (som ni ser) fixat ännu en header. Jag tog de s.k. "photoshot" bilderna eftersom att bilderna på headern var ganska gamla ... själva headern var ju ny :) Tänkte bara säga det...ganska onödigt egentligen men whatever. Föresten har jag lag upp ett klipp är som jag stal av Jennifer (förlåt), men i ersättning tänker jag göra reklam för din blogg! :DD

www.jeemal.wordpress.se : en blogg av allra högsta klass ; ) Bloggen skrivs av Jennifer som skriver om vardagen och allt annat mellan himmel och jord. Hon är emot djrförsök och skriver mycket om sådant. Hon hade tidigare en blogg som förstördes så det blev inget mer  med den. Jag rekommenderar hennes blogg starkt tiill alla bloggälskare <3 Jag följer faktiskt hennes blogg och glöm nu inte att kommentera!

Så, här kommer klippet iaf:

                    

Kommentarer
Postat av: jennifer

Thihi :) Taack för reklamen <3 Så gulligt skrivet <3

2009-09-24 @ 20:00:51
URL: http://jeemal.wordpress.com
Postat av: yasmin

varsågod sötis <3<3

2009-09-24 @ 23:11:26
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0