Synd för er

Nu har jag precis kommit hem från filmkvällen :) Det var mysigt men det vara bara jag, sunderi, karin, filippa, alice, ingrid och erika ofc som var där ... lla killarna bangade i sista minuten. Fast det gör inget för vi käka b&j, chips, popcorn och godis och drack läsk och tittade på Juno : )) Det var mysigt <3<3
Men pappa var tvungen att hämta mig vid kvrat över tio eftersom att han hade nån fotbollsmatch han verkligen ville se på (killar och fotboll, vad ska man göra ?) :S Föstår inte riktigt poängen med att se några män (eller kvinnor) springa runtpå och en plan, sparkandes på en boll och försöka göra mål ... det verkar väldigt menigslöst förmig, men vad vet jag? xD
Iaf när de (pappa, farmor och syrran) hämtat mig, bestämde de sig föratt de ville ha glass på Max. Ärligt talat så fic¨k bara tanken på glass nästan mig att spy, men jag klarade mig genom att avstå från att faktiskt äta glassen ; ))

 

                                                   OUTFIT


           

                     jag vet att ljuset blev dåligt, men ljuset i mitt rum är alltid dåligt xD


Kommentarer
Postat av: Arvid

Jag vet inte vad det är med fotboll som är så bra, det är bara väldigt lockande att se människor kämpa på andra sätt än vapen(Överdrivet???). det är bara kul.

2009-09-27 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0