PAN!C

som jag sa tidigare så kommer nu ett sista inlägg. jag är så grymt trött nu av nån konstig anledning ; )) Det blev faktiskt inget pluggande, eftersom att jag insåg att jag hade mycket färre läxor till efter praon än jag trodde :D Men jag tränade faktiskt, och dushade såklart och jag använde en av peelingmaskerna jag fick av alice <3  Jag hann tillochmed (jag vet att det inte ska sitta ihop) titta på I Taket Lyser Stjärnorna, den var både braoch dålig. Den var bra som en film, men den var urusel om man gemför med boken...fast så är det ju alltid med filmer som är baseradepå böcker. Men det konstiga var att i vanliga fall så brukar det ju vara någolunda likt, men nu var det nästan inte en enda scen som var med i boken som även var med i filmen och det var ju typ hundra på hittade scener ... aja , den var bra iaf ; )







Älskar låten...är besatt : ))

Kommentarer
Postat av: Amelie

panic e bäääst!!! XD

2009-09-25 @ 17:59:27
Postat av: yasmin

håller me :D

2009-09-25 @ 23:11:22
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0