Told You So

Som jag skrev i mitt sista inlägg för så länge sen har jag nu bestämt mig för att göra comeback ! :D
Jag vet, jag vet , det är ingen som lär få några glädjetårar men jag hoppas att någon blir glad iaf ; ))
Jag lovar att uppdatera mkt och ofta och lägga upp massor med bilder. Jag fyllde ju år för en vecka sen och då fick jag faktiskt en kamera i present !! :D:D <3<3<3 Så nu lär det bli myyyckeet lättare att ta bilder :D :D

Här kommer en bild med
en gång!

                    
Som ni ser har jag bytt look sen sist : )) Jepp, jag har färgat håret och jaaa jag har mittbena nu förtiden :))


Kommentarer
Postat av: Sara-Lisa

Hur gör man en blogg så här fin? Fattar inte hur man gör!

2009-09-19 @ 20:35:31
URL: http://sasisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0