Helluu : )

Idag gick jag till den där boktips grejen och den var helt okej ; ) Fick några bra tips och eftersom att jag inte skulle praoa längre så fick jag tre pocket böcker av dem som jobbade där :O Jag blev förvånad så klart eftersom att jag inte hade räknat med att få nåt ... en av böckerna jag fick hade jag redan men det gör mig inget : ) den är bra och pocket böcker är jättebra presenter till andra ; ) Sen fick jag en som heter "Ser mitt huvud tjockt ut i den här?" Den handlar om en tjej som funderar på att börja använda slöja i high school men är rädd för att använda slöja i skolan fast det är hennes religion ... iaf verkar den bra, sen var det en som heter "Afrodite och döden" handlar om nån tjej vars kompis blir dödad så ska hon försöka lista ut vem det var och desto närmare svaret hon kommer desto farligare blir det och hon får hela tiden för sig att det är någon hon känner som dödade hennes kompis...verkar bra eller hur? :D
Jag tog inget kort idag heller (var inte ens på bibblan) men jag tog ett "outfit" kort imorse och för en stund sen tog jag en massa ego bilder för att ljuset i mitt rum var så himla fint just då... och så tänkte jag självklart på er kära bloggläsare (börjar undra om jag ens har några så lite kommentarer som jag får ... : / ). Här kommer iaf bilderna : ))


                                            OUTFIT



                   




                                                            PHOTOSHOT








Jag vet att jag ser allvarlig ut på bilderna men jag hatar när ljuset är fint och så förstör mitt fula skratt bilden...usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0