Hejsan Hoppsan!

Ärligt talat säger jag aldrig "Hejsan Hoppsan", men nu kom jag inte på någon bättre rubik -.-
Idag har jag haft min första "arbetsdag" på Uppsala Stadsbiblioteket. Det var faktiskt väldigt mysigt och tiden gick sjuktt fort ; ) Dem hade en jättelyxig kaffemaskin, som man kunde ta varm choklad från som var superrgod ;D Jag har inte haft chansen att ta några bilder, men det ska ni självklart få imorgon (tror jag) : )

Fram tills nu har jag bara latat mig och jag ska faktiskt både plugga och träna. När jag ändå var på bibblan så lånade jag tre filmer. I taket lyser stjärnorna, De glömda själarnas ö och syskonen baudelairs olycksaliga liv. De två första har ja inte sätt och den sista älskar jag : D Jim Carrey är helt enkelt hilarious (stavning?).
Men nu måste jag faktiskt gå och börja plugga lite!
Förhoppningsvis hinner jag skirva ett till inlägg i kväll ; ))


byebye/ yasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0