Genom dina ögon

Jag vet att jag inte har uppdaterat idag, men nu har jag faktiskt en otroligt bra anledning till det...jag höll på att läsa stephenie meyers  första bok ; The Host...tja, eller snarare "Genom Dina Ögon", som den heter på svenska. Jag kunde inte få tag på den engelska versionen, fast jag hellre hade läst den -.- Men jag ska få låna den på engelska av Amelie <3<3

Idag fick jag åka med bokbussen till SKuttunge ; ) Det var faktiskt rätt så kul = )imorgon är det egentligen studiedag, men eftersom jag har nada att göra bestämde jag mig för att följame på nån boktipsgrej i Gränby ...
 Idag har jag kollat på Idol. jag tycker att det är väldigt underhållande : ))) Särskilt när nån gör bort sig, elle gör riktigt bra i från sig så att man näsan blir glad för den personens skull...men bara nästan x)
Nu ska jag faktiskt läsa mera i Genom dina ögon (översättning?) ; )


                     So long suckers (hatar HATAR det uttrycket, men kände att jag bara var tvungen xD)







    
            Quattro spelar död... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0