27 / 9 - 09

Idag är det söndag. Det är en ganska skön dag faktiskt, man har inga speciella planer och man bara går runt och gör ingenting hela dagen. Detta kan också defineras som tråkiigt , men det tycker inte jag : ))
Tyvärr så kommer det vara ganska mycket läxförhör och grejer den här veckan så jag måste PLUGGA : (( Just nu håller jag på att räkna ner till v. 44 då jag ska till LONDON! Jag längtar så grymt mycket !! :D Min morbroroch hans fru bor där och det ska bli hur kul som helst att få träffa dem också ; ))
Nu ska jag gå och äta brunch , eftersom att jag inte riktigt vet om jag ska äta frukost eller lunch xD Gick upp för en halvtimme sen ... hehe, vet inte riktigt vad det är med mig ; )


 det är extremt dålig kvalite, men det föreställer mig för ungefär tre å sen med lilla valp Quattro i min famn <3<3


Kommentarer
Postat av: Arvid

Vad kul för dig att åka till london =) Hälsa Caspar från mig ;)

2009-09-27 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0