Sjodafez = Hejdå

ja nu åker jag till London om en kvart ;) Tänkte ubara uppdatera nu innan jag åker :D
Jag är så himla glad!! Det ska bli så kul, jag har velat åka till London jätte länge och jag saknar min morbror så mycket :) <3 Jag har haft svårt att sitta still idag...bara gått omkring och önskat att klockan ska gå liiite fortare...
Fast jag fick ju en trevlig sovmorgon imorse vilket var helt okej ;) Medan alla andra i min grupp satt och hade kemi, fixade jag mej och packade det sista och åt en onyttig frukost x)

Jag är tillbaka på tisdag och då ska jag försöka uppdatera så fort som möjligt med bilder från L O N D O N :D
Nu måste jag faktiskt gå ... börjar få lite bråttom ;)<3<3

                                  byebye
yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0