:((


  
     


Detta inlägg är bara till för att jag 1. jag tror på konspirations teorin och 2. jag har tråkigt.
Om ni tänker tjafsa me mig om teorin så är det ingen ide att ni gör det förrän ni har sett Fahrenheit 9/11
Då kanske ni förstår hur många saker som talar för konspirations teorin ... allt sverige vet är ju vad media talar om...man måste se den andra sidan av konflikten...och detta handlar inte bara om Bush, och hur j*vla dålig han var som president utan också om alla uppfattningar folk har fått av mellanöstern och speciellt Iran och Irak pga det här.
Amerikanare har en vana att skylla allt som går åt helvete för dem på mellanöstern ... snart är väl ekonomi problemen också mellanösterns fel -.- Iaf, tjafsa inte me mej, innan ni vet så mycket som möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0