Måndag

Ja idag är det då den fruktade måndagen igen :/ Ärligt talat så är det tisdag som är den jobbiga dagen för mig...det är bara det att vi slutar tidigt på måndagar, har lätta lektioner och det bara flyter på :) Men tisad slutar vi ganska sent har typ  bara tråkiga lektioner och  ja....det bara känns segare :( fast nu ska jag sluta klaga och berätta om min dag:

Jag kom för tidigt till skolan. Glömde att vi börja en halvtimmes sovmorgon på måndagar...typiskt mig x)
Men jag behövde inte tillbringa morgonen ensam för alice var också där och jag säger bara att det inkluderade en hel del flumm och kort ... från min sida dåra xD  alice stod för att dokumentera denna härliga morgon genom att ta femhundra kort. Av mig. Vill ni se nåt kort får ni kolla in hennes blogg för jag laddar nt upp nåra flummbilder har jag bestämt, för tillfället. 
Klicka här för att komma till hennes blogg ;))

Sen jag kom hem har jag faktiskt pluggat en del och inte gjort så mycket mer :) Känns ganska skönt att inte ha något speciellt att göra :D Nu ska jag hitta på nåt annat.


                                            byebye / yasmin


                    

                     Årets klassfoto. 9b. Ganska bra faktiskt....bättre än förra iaf xD




Kommentarer
Postat av: Tildingen ;D

Jag såg ditt

klassfoto idag

på facebook ;D

Ni blev ju AS

fina :) ;D <3<3

2009-10-05 @ 19:43:13
Postat av: yasmin

hehe tack :P<3

2009-10-05 @ 19:44:22
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: alice

du gjorde det värt att gå upp den morgonen <3

2009-10-08 @ 07:27:23
Postat av: yasmin

haha tack <3<3 dsm älskling :)

2009-10-08 @ 16:21:00
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0