Konsert

Idag var en vanlig skoldag. Inget speciellt, inget roligt, inget att berätta om. 
Efter att jag kommit hem och egentligen bara vill slappa och typ försöka att inte tänka på hur mycket jag kommer att gå vilse i skogen imorrn så ska man göra sig iordning för konserten vi hade ikväll. Uppsala Musikklasser
Japp, det är sant, jag går i en musikklass och vi har konserter efter skoltid : / Men aja, den skiten får man ta och det är ändå bara en timme...som om jag skulle ha nåt bättre för mig en onsdagskväll? Skulle inte tro det.
I alla fall, tillbaks till konserten; den gick bra...kunde ju ha gått värre. Solisterna var jätteduktiga :))
Nu har jag precis kommit hem och ska kanske plugga lite mer kemi (förhör imorrn ) :( Inte kul, inte kul.
Inte för att jag vill göra min blogg till himla depressions bloggen, för jag är inte en sån människa, men mitt liv har inte vart en dans på rosor på sistonde. Det är jobbigt för mig för en sak som bara ett fåtal personer vet om och ändå så känns det så underbart ibland. Jag har typ aldrig nåt att göra förutom att plugga och bara för att jag inte har comviq som 98% av alla andra jag känner har......ja ni kan ju gissa hur det är. Avkuren från samhället när jag inte är i skolan typ. Ganska tragiskt faktiskt :(
Ja måste jag ta mig samman. Det lär ju inte bli bättre för att jag avvreagerar mig på er<3

                                      byebye / yasmin



                            


Ja vad ska jag säga? Det finns så mycket att säga om dig min kära vän.
Från början umgicks vi nästan inte alls. Jag visste knappt vem du var. Du vara bara en suddig person som gick i min klass och som hade ett namn, precis som alla andra. Men med åren lärde vi känna varandra, bättre och bättre.
Du gick från att vara "någon person" till min bästa vän.
Till och med när vi bråkat, vägrat prata med varandra, så har du ändå vart min bästa vän och kommer alltid att vara.
Till och med när jag inte har träffat dig på flera år, kommer du att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Nu måste jag avsluta detta, för risken är att det blir alldeles för långt. Kort sagt.
           Tack för att du gör mitt liv lite lättare, lite mer värt att leva <3<3<3


            

                  kanske inte den mest passande låten, men den är så söt :)<3

Kommentarer
Postat av: alice

tårar i ögonen

tack yasmin <3<3<3<3

Det finns så mycket att säga om dig som aldrig skulle få plats här. Men det kan väl kanske rymmas i ett inlägg framöver :)

Du betyder väldigt mycket för mig med tack!

love you <3

2009-10-08 @ 07:26:04
Postat av: yasmin

varsågod ;)du är värd så mkt mer, men iaf :)) love u too <3<3<3

2009-10-08 @ 16:22:53
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: yasmin

varsågod ;)du är värd så mkt mer, men iaf :)) love u too <3<3<3

2009-10-08 @ 16:22:59
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dags för en ny header?

2009-10-08 @ 17:01:32
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0