Hjärta på handen <3

Idag är det tisdag. En rätt så jobbig dag som jag sa i mitt förra inlägg. Men konstigt nog var den inte så hemsk ;) Den var faktiskt helt okej :)) Lektionerna gick fort och helt plötsligt var dagen slut :D
När jag kom hem så åt jag en banan och satte mig på mitt rum för att plugga...det gick väl sådär, men jag har gjort det jag ska iaf :) 
Jag har väl inte så mycket mer att säga om idag antar jag...
Kan väl nämna att jag inte längtar till torsdag. Nej, för då är det orienteringi stadsskogen och jag är sämst på det :/
Justja! Vi fick veta våra resultat på våra svenska förhör idag :P jag fick 59,5/64,5 vilket jag är mycket njöd med :))
Nu ska jag fortsätta göra typ ingenting ;))

btw imorgon är det konsert :)) ska bli kul ;)


                               byebye / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0