11/10 - 09

Hej.

Förlåt att jag inte har uppdaterat tidigre, men jag vet inte varför jag inte gjorde det. Jag har defenetivt haft tid (jag vägrar låtsas som om jag har vart upptagen hela dan). Jag kunde i och för sig inte uppdatera på förmiddagen eftersom att det var Öppet Hus på skolan idag :/
Jävla jobbiga pissiga förbannade skitskola med sitt jävla idiotiska Öpnna Hus på en timme som bara är en sunkig tråkig musiklektion som är helt och totalt onödig...

Okej, nu när jag har lugnat ner mig tänker jag be om ursäkt för mitt svärande (även den del som jag inte skrev ner, utan mumlade). Jag brukar inte svära så mycket på en gång. Det har ju hänt. Men aja, sen efter att ha kommit tbx från den jävla...ja ni vet så hade jag tänkt plugga lite fysik :( Och det gjorde jag också, men inte särskilt mycket, eftersom att jag inte kan hålla koncentrationen särskilt länge -.-
Sen fick jag veta att vi var bjudna på fika hos våra grannar. Så då var det att ta sig dit (pappa övervägde seriöst att åka med bilen...fråga mig inte varför, det var bara 200 m)...det var faktiskt ganska kul ;) Grannarna har två barn som är yngre än mig, men jag rä van vid att umgås med yngre barn eftersom att jag har en lillasyrra och då händer det väldigt ofta att vi har gemensamma kompisa som för det mesta är yngre än mig. Iaf så hade vi kul och nu är jag hemma :) Ska snart ta en dush efter att jag laddat upp bilder från igår :))) Jag måste ladda upp en flumfilm av mig och eme också :D Hahahhahaha...

Bilderna är klickbara. Ni märker att jag inte är e sån person som tar många kort x)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0