<3

Idag är det söndag...dvs jag har inte gjort nåt kul alls : ( Men aja, imorrn är det skola, och orientering på gympan ... kan det bli värre?? Svar : nej.
För att göra det ännu bättre (ironi i allra högsta grad) så var detkanelbulledagen idag. Det låter väl bra? Förutom att det inte blev några kanelbullar. Så därför är jag ganska bitter just nu : ((((
Bra saker med idag :


  • Jag är inte trött, vilket jag brukar vara
  • god mat
  • pratat ut om nåra grejer (nu lät det dramatiskt XD)
  • köpt biljetter till Dubai (decemberdecemberdecember)insett att det är två veckor kvar till London

Ja...så det kanske inte var en lika hemsk dag som jag trodde....fast jag borde ha pluggat lite mer -.-


                            

                                                    tröttnar aldrig på den här bilden XDXD



                              

                                         tröttnar inte heller på den här låten <3
                               

Kommentarer
Postat av: alice

vilken underbart fin låt och bild <3<3

2009-10-05 @ 16:46:13
Postat av: yasmin

a jag älskar den!!<3

2009-10-05 @ 17:24:04
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0