16/10 - 09

Sorry för att jag inte uppdaterat, men jag har verkligen inte kunnat.
Skolan var en helt vanlig dag, bortsett från att vi hade prov i fysik. Det var lätt och inget jag oroar mig för ;)
Efter skolan skyndade jag mig hem för att hinna äta nåt och sen var det tbx till stan för att träffa söta sunderi<3
Vi hade nämligen bestämt oss för att träffa varandra och gå på bio. Det är nämligen vårt 10-års jubilum.
Eller kanske 9-års jubileum, men whatever. Verm orkar vänta ett år til?? x)
Iaf träffade jag sötisen vid fem tiden. Vi gick och kollade lite på kläder och tog lite fjortisbilder för skojs skull xD
Sen gick vi och kollade vilka filmer som gick runt sex tiden, och då bestämde vi oss för att se Fame. Som jag hade velat se ganska länge. Efter att ha sett filmen (som var jättebra :D:D) oc proppat i oss en massa godis, popcorn och druckit typ en halv liter läsk var så satte vi oss på sjuan och åkte hem.
Ni skulle ha sett mig på busshållsplatsen...eller nej det kanske ni inte skulle xD Jag flummade sönder kan jag säga. Jag vet att jag väldigt ofta säger att jag flummar, men jag gör det. På riktigt. Jag skrattade hela tin och uppförde mig som om jag var full (en mix av sunderi och godis har den inverkan på mig)...alla på bussshållplatsen stirrade :O x) Och därför började också sunderi flumma så ja....vi såg i princip ut som två fulla, fjortisar.

Här kommer lite bilder (klickbara)

     
    

ni märker ju hur oseriösa bilder vi har tagit, men vi hade skitkul när vi tog dem iaf :))

Tack sunderi för en rolig kväll <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: alice

hur underbart sööta kan man vara??? xD <3<3<3

2009-10-17 @ 20:52:12
Postat av: yasmin

hhaa tack dsm lilla sötnos <3<3

2009-10-17 @ 21:47:59
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0