091018

Godeftermiddag!!

Jag har nyss gått upp eftersom att jag är supermorgontrött på helger hehe...
I alla fall har jag hunnit äta frukost och ska snart börja plugga spanska och biologi :)Men det bra är att jag behöver inte alls plugga särskilt mycket, så sen ska jag ut och jogga me Quattro :D Det är så himla fint väder!
Och även om det  är skola imorrn så är det ju kul att träffa kompisarna :D<3

Ni kanske inte har märkt det, men jag har precis vart lite mainstreem och bllivit superpositiv. Det är väl det som gäller nu, ingen gillar en emoblogg, så istället ska man vara värsta pepp hela tiden! Och man ska vara så j*vla sötsliskigt snäll ... urk, jobbigt värre :(
Jag menar jag själv är ju ganska glad och så i mina inlägg, men att aldrig våga skriva att man är lite ledsen och nere? Alla har väl sina up´s and down´s? Man behöver kanske inte klaga på allt och alla, men lite klaga får man väl. Jag tänker iaf klaga nu! Jag tänker inte hissa något idag. Idag ska jag baaaara dissa:

  • Prov :/ Kan det bli jobbigare? Och lärarna som kommer med sitt : Jjag måste ju kolla att ni hänger med."
  • Dåliga hårdagar - hemskt, hur mycket man än fixar så ligger det aldrig som man vill :(
  • Städa - jag behöver väl inte säga så mycket mer om den är punkten?
  • Bli väckt klockan halv tio på en helg, när man just haft en bra dröm
  • Väckarklockans signal! Går mig på nerverna och radio är bara jobbigare -.-
  • Att kamerabatteriet tar slut precis när man ska sluta filma, så att filmen inte sparas
  • Ekologisk mjölk - den smakar bara inte lika gott som vanlig, röd mjölk
  • När man hyr en film och så visar sig filmen vara jättedålig
  • När busschauffören kör iväg, fast man bara är typ tio meter bort och springer för att hinna
  • När man har bestämt att man ska göra nåt med vänner elr familj och så ställer dem in det


Nu har ni fått 10 dissar från min sida. Nästa gång kanske ni får tio hissar? Jag vet att detta inlägg har vart otroligt onödigt, och enbart till för att jag ska kunna avreagera mig men...det är väl vad bloggar delvis är till för?
Om ni inte gillar det, så kan ni strunta i att läa min blogg, för jag försöker vara så ärlig som möjligt i mina inlägg och säga vad jag tycker. 
Hellre ärlig och kanske lite taskig än låtasas som om jag och mitt liv är perfekt. För så är det inte.


                          

    Kom precis på att jag saknar dig<3Hah. Klassen är inte densamma utan dig : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0