REN KÄRLEK

Hej.

Jag hann aldrig uppdatera igår =/ Förlåt mig, men så snart jag kom hem från michelle så visade sig att fina Tilde var hemma hos oss och skulle sova över...jag kunde ju nt bara dissa henne elr hur? x)
Men nu tänker jag berätta vad jag gjorde igår :)) :
När jag kommit hem till michelle efter ett litet missöde på vägen (som vi glömmer bort XD) så gjorde vi allt möjligt...vi gick ut och gick i skogen (bilderna), spelade piano och orgel (fråga inte), lyssnade på julmusik, åt mat, åt godis, åt marrängsviss (stavning?), tittade på film, pluggade och lite annat :D det var väldigt myysigt <33
När jag kom hem så bytte jag sabbt om och sen gick jag, syrran och tilde ner till vår källare där vi har en såndär "bioTV"...jag vet inte vad det heter ;s Men det är en projektor och en ganska stor bioduk på väggen iaf.
Så vi kollade på en film som hette Transiberian och som sög...sämsta filmen nånsin inom alla kategorier. Efter att ha suttit och pratat om hur j*vla dålig filmen var kom vi på att vi en gång tidigare sett en liknande film som också sög och då kom vi fram till följande : "Filmer som utspelar sig på ett tåg i antingen Ryssland eller Sibirien suger. Punkt slut."
Lyssna noga på den varningen för det är sant!
Men vi åt iaf en massa godis och chips så det vägde upp lite. Efter att ha sett filmen gick vi och la oss (klockan var ca 1 vid det  laget) och vaknande klockan nio för att Tilde skulle bli hämtad klockan tio. Jag gick ju självklart och la mig och sov två timmar till efter att Tilde gått annars skulle jag ha vart död nu x))

Han bryr sig nog. Prata med honom.


Juste! Lite innan vi gick och tittade på film så frågade jag Tilde följande:
- Vad är det mellan dig och 80-tal egentligen? (hon är väldigt inne på 80-talet just nu)
Hon tittar en stund på mig och sen svarar hon:
- Ren kärlek.
Bästa svaret tycker jag :D <33 Kolla in hennes blogg förresten (klicka här).
Nej, nu måste jag plugga :(( prov efter lovet =/



söötisen michelle <333


lite kostig bild på mej, men lite får man väl bjuda ;))


ett träd som ser ut som en elefant :)


Kommentarer
Postat av: Tildingen ;D

Reeen kärlek XD ;D



Men asså det där trädet e sjuukt coolt asså! Ser verkligen ut som en elefant :o :D

2009-11-01 @ 16:39:09
URL: http://svartanaglarochrocktilde
Postat av: yasmin

I know! ;) Haha jag blev superfascinerad x) Tog typ tre hundra bilder..raderade dom sen XD

2009-11-01 @ 16:43:07
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0