NEW MOON!!

Filmen ägde den var bäst underbar finns inga ord orkar inte förklara ni måste se filmen för att förstå!!!!
Åhhhh!!! Den hade verkligen allt som ettan inte hade (filmen dårå, böckerna är juh bäääst) :D:D
Kärlek, action, sorg, snygga killar jaaa ALLT!

Innan filmen var jag me amelie<3 på stan och då använde jag äntligen mitt presentkort som jag fck av bolala på new yorker ;) Jag köpte två saker som var skitsnygga...bilder kommer sen ;) Och jag fick 50 kr vr som jag ska använda när det blir julrea :)))

Skolan har vart kul....haha innan spanskan var skitkul...och irreterande. Fast jag orkar inte förklara.
Och bolala har gett mej ännu en möjlighet till att ha lite skoj...men det får jag inte heller berätta om x)
Förlåt, men min blogg är på sätt och vis min dagbok med skillnaden att det finns folk som läser den vilket innebär att jag kan inte skriva vad som helst när som helst. Det kan såra faktiskt =/

Aja nu orkar jag inte skriva mer...ska kanske chatta me ryan ikväll. Saknar honom så gryyyymt mkt.

"han var ju skitsnygg juh", érika. XDXD

                                       byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Panthea

SKA SE DEN IMORRN :D<3

2009-11-21 @ 21:06:06
URL: http://missjacksons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0