Inte frisk

Ja rubriken säger väl det mesta. Jag är hemma från skolan idag, vill inte bli värre.
Det gör sjukt ont i halsen och det går knappt att svälja, men det är bättre än det var imorse. Nu kan jag iaf tvinga ner nåt om jag är hungrig, imorse var det omöjligt...jag somnade om med en kurrande mage =/
Jag har haft huvudvärk hela dan fast nu har det avtait till ett dunkade i bakhuvudet som bara gör det svårt att koncentrera sig. Och sen fryser jag. Så himla mycket. Sitter här med pyjamas och tjocktröja på.

Aja nog om min "intefriskhet" x)
just nu håller jag på att lyssna på musik av artisten jag ska berätta om på musikhistorian ;)
Alla dennes låtar är bra tkr jag :)))) Snart ska jag nog äta lunch. ska äta varma koppen soppa ,9 det är gött och lätt att svälja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0