GOOOOOOOOOOOOOODMORGON

Hejhej.

Idag ska jag plugga, besöka nåra vänner, tracka min nuvarande favvolåt, kanske träna och lite annat smått och gott x)

Imorrn ska jag antagligen träffa världens bästa tilde<3 Vi har vart bästa vänner sen vi var små skitungar som sprang omkrig och lekte lerkull på gården :) Med gården menar jag självklart inte en bondgård utan en gemensam "lekplats" för dem som bodde/bor på cellovägen ;) Jag bor juh inte där längre (vilket är lite heartbreaking), men minnerna följer med mej för alltid.

Just nu sitter jag och försöker klura med matten och välja gymnasium samtidigt som jag bloggar. Ingen bra kombination måste jag säga. Jag kan verkligen inte välja skola!! Jag pendelar just nu mellan Skrapan och Katte.....har ingen aning om vilken som är bäst för mej för jag har fått lite ändrade uppfattningar om katte.ä

Aja....nu ska jag plugga och skjuta ifrån mig tankarna på gymnasium ett tag =)

                                                       byebye / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0