tbx

Tbx från utvecklingsamtalet nu :) Skönt att ha det överstökat ;) Jag är väldigt nöjd...visst måste jobba lite mer me matten men j*vlar vad jag tänker satsa nu! Inte bara i skolan...de som jag litar tillräckligt mkt på för att berätta vad jag menar vet :P
Jag vägrar sätta på datan innan jag gjort läxorna när jag kommit hem och pluggat ordentligt ! Jag vet att bloggandet blir lidande men jag ska söka tiill gymnasiet snart, det är nu eller aldrig.  Jag är starkare nu än jag nånsin vart förut ocoh jag tänker träna hårt nu oxå! Jag tänker springa me älsklingen quattro varje dag..om jag inte hinner nån dag gör det inget men jag tänker göra det.
Jag känner i hela kroppen att jagvillkanska.

Iam confident and proud over it.

Hahhaa det där sista lät töntigt men det får stå kvar för jag känner så och det är så det alltid borde vara.

Jag har faktiskt precis lärt mej det där på kemin som jag inte kunde :)) Och imorrn ska jag fixa tekniken och matten och lite annat och träna, så jag kommer nog inte uppdatera förrän ganska sent ... sorry guys men skolan och min hälsa kommer först.




                  byebye / yasmin

 

Kommentarer
Postat av: Nikki<3

sv:ja de är ju ganska smart ;)

2009-11-18 @ 21:11:53
URL: http://chipsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Ja, visst är hon söt=D

2009-11-18 @ 23:20:09
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kolla in mitt senaste inlägg. En kvinna gifter sig med sin döde man :/ Tycker du det är okej eller inte okej? Skriv din åsikt :)

Ha det bra!

2009-11-19 @ 11:31:13
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0