5/11-09

Hej.

Idag hade vi kemiprov och det gick skitbra tills jag kom fram till reaktionsformerlna! De var helt konstiga, inte alls så som jag lärt mig, de var typ fööreningar som hade snott varandras ämnen elr hur man ska säga... ;o
Men aja, jag tror att jag fick rätt på det mesta andra och dt var bara 2 formler;) Fast vår lärarinna så att om man inte lär sig hur man ska göra reaktionsformler så kan man typ bara få G i betyg, men hon sa att jag hade gott om tid på  mej att visa att jag kunde...kanske kan jag be om att få nåt extra litet förhör?

förutom det har dagen flytit på bra. Vi var på fyrishov sista lektionen för att öva livräddning och då fick vi vara i par, jag fick vi me fina alice<3 Det var kul, vi kom på en bra taktik för när man ska bogsera varandra och det kmr nog funka bra ;) För när vi har examinstion så ska vi vara tsm då oxå :)

Nu är jag hemma och det ända jag behöver göra är att plugga lite teknik then i can chilla x) Fast det kmr vara 2 prov nästa vecka som jag ska börja plugga till imorrn =/
Meen aa...nu har jag väl inte så mkt mer att säga!
Förresten så har jag bestämt mig för att ha en Veckans blogg tävling! info om hur man anmäler sig kmr i nästa inlägg ;)


                                        byebye / yasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0